איך ניתן להתקין רשתות לחלונות מבלי לפגוע בעיצוב הבית?

אם גם אתם הבנתם שהפתרון היחיד למניעת עקיצות יתושים הוא התקנת רשתות – אתם בהחלט צודקים. אחרי הכול, הדרך הטובה ביותר להימנע מעקיצות היא פשוט להבטיח שהיתושים לא יוכלו להיכנס אליכם הביתה, והרשתות הן הפתרון המושלם שמשיג את התוצאות הרצויות.

אבל… התקנת רשתות על חלונות הבית עלולה לפגוע בעיצוב היפה שעמלתם עליו קשות. בכל זאת – מדובר ברשת מסורגת שחוטיה אפורים, כך שגם הצבע פוגע בעיצוב הקיים, וגם העובדה שהיא מותקנת על החלונות ונותנת תחושה של כלא, או של משהו מרגיז שחוסם את הנוף.

אם זאת הסיבה שעוד לא התקנתם רשתות למרות שאתם רוצים מאוד, יש היום פתרון שיכול לעזור: רשת שקופה.

מהי רשת שקופה?

רשת נגד יתושים לכל דבר ועניין, רק שבמקום החוטים האפורים המוכרים לכולנו, היא מיוצרת מחוטים שקופים שלא רואים ושלא מפריעים. רשת כזאת ניתן להתקין על כל חלון, ולהמשיך ליהנות מהנוף היפה, מהאור ומהאוויר וכמובן – מהעיצוב המרשים של הבית שלכם.

אם נכנסים לנושא קצת יותר לעומק, כדאי לדעת שהרשת השקופה משדרגת לכם עוד יותר את איכות החיים, שכן אור ואוויר חודרים דרכן בכמות הרבה יותר גדולה מזו שמצליחה לחדור דרך רשת סטנדרטית. למעשה, מחקרים מצאו, שחלק מהרשתות השקופות מעבירות פי 2.5 אור ואוויר מרשתות רגילות, ולכן הן עדיפות על פניהן בהרבה.

כל היתרונות הללו – העובדה שלא רואים אותה, העובדה שיותר אור ואוויר יכולים לחדור דרכה והעובדה שניתן להתקין אותה על כל חלון ופתח – הופכת את הרשת השקופה לעדיפה פי כמה וכמה על פני רשת רגילה.

שומרים על הבית (או לפחות על העיצוב)

אם לסכם את הדברים, הרי שאם חשוב לכם ששום דבר לא יפגע בעיצוב המקסים של ביתכם, הרי שיתרונה הברור של רשת שקופה – עצם היותה שקופה, מסייע לכם מאוד. לאחר שיתקינו לכם את הרשת – אף אחד לא יראה אותה ואף אחד לא ירגיש בה, כך שבהחלט אפשר להגיד שהבית שלכם יהיה עם, אבל ייתן הרגשה של בלי, ואתם תוכלו ליהנות גם מהגנה מלאה מפני עקיצות יתושים, וגם מבית שנראה טיפ-טופ.

היכן ניתן להשיג רשת שקופה?

היום רוב החברות שמשווקות רשתות משווקות גם רשתות שקופות, שכן כולם מבינים מאוד את הצורך של אנשים לשמור על העיצוב היפה של ביתם, יחד עם הרצון להגן על עצמם. למרות זאת, לא כל החברות משווקות רשת כזאת, ולכן חשוב לוודא זאת, לפני שמזמינים התקנת רשתות.

אז אם אתם רוצים להכין את ביתכם לקיץ ולהגן על עצמכם ועל כל בני ביתכם מפני עקיצות היתושים הטורדניות – הזמינו עכשיו התקנת רשתות, ודאגו שהן תהיינה רשתות שקופות. אנחנו בטוחים, שיהיה לכם קיץ הרבה יותר נעים מכל הקיצים האחרים.