וילונות מעוצבים לחלונות בלגיים

חלונות מעוצבים הם כבר מזמן לא נחלתם של העשירים והעמידים. רבים מאתנו מבינים את חשיבות העיצוב וחשיבות הבטיחות במיוחד בתחום החלונות, בייחוד באזור הסלון. חלונות בלגיים הם בין החלונות השולטים על עיצוב ובמרבית המקרים משביחים את ערך הדירה כתוצאה מהשבחת עיצוב הפנים ללא השקעת תקציבים גדולים מידי.

מראה הדירה, משתנה באופן משמעותי ולכן חשוב לדעת להתאים וילונות נכונים לחלונות הנכונים, ממש כמו בתחום ההלבשה והאופנה, גם אזור החלונות דורש הלבשה ועיצוב מותאם, כזה שישפיע באופן ממשי על מראה החדר/החלל כולו.

מהם חלונות בלגיים?

חלונות בלגיים, מיוצרים מזכוכית ופלדה מיוחדת וכמה שכבות של חומרי גלם משובחים, הכוללים, כאמור, זכוכית, פלדה ואלומיניום ומונעים מצבים של שבר והתנפצות במקרים רבים. באזור רגיש ביטחונית כשלנו, החלונות הבלגיים באים לידי ביטוי באופן יעיל ביותר כתוצאה מהיכולת הגבוהה שלהם לספוג הדף וזעזועים מבלי להתנפץ. יתרה מכך, במקרה של התנפצות החלונות הבלגיים יתנפצו באופן בטיחותי כלפי מטה ובכך ימנעו פציעות באופן מוחלט אלא אם כן תעסקו באותה עת בשטיפת החלונות.

במקרה של התנפצות, על אף עמידותה הגבוהה במיוחד של הזכוכית, הפציעה תהיה קלה ביותר כתוצאה מצורת ההתנפצות הבטיחותית של הזכוכית שאינה הופכת את השברים לחתיכות משוננות.

מדוע חשוב להתאים וילונות לחלונות בלגיים?

ממש כמו שאנחנו מתאימים את המכנסיים לנעליים ואת המכנסיים לחולצה, וילונות יותאמו לחלונות. וילונות מעוצבים המתאימים ביותר לחלונות הבלגיים יהיו וילונות בעלי עיצוב שקוף למחצה וללא עיצובים כבדים כתוצאה מהרצון להעניק לחלונות את היכולות להביא לידי ביטוי את העיצוב המיוחד שלהם. וילונות מעוצבים רומאיים למשל, חשוב להתאים כך שלא ייראו כבדים מידי על החלון ויעניקו את אפשרות המבט הישיר או החלקי אל החלון. העיצוב הייחודי של החלון הבלגי, רצוי שיתמזג עם הוילונות ולא יוסתר על ידיהם.

וילונות תחרה, לעומת זאת, יהיו מומלצים פחות כתוצאה מחוסר ההתאמה הבולטת מול החלונות הללו. רצוי לבחור וילונות מעוצבים עם כמה שפחות עיטורים ו”ציוצים” לקבלת אותה התמזגות ומרקמים מרעננים המשתלבים בין וילונות לחלונות מעוצבים.

חלונות בלגיים לבטיחות הילדים ושביעות רצון האישה – כי מה יכול להיות חשוב יותר?

מה יותר חשוב מאשר הבטיחות של הילדים ושביעות הרצון של האישה? לא הרבה…כנראה שאלה הם הצרכים החשובים ביותר, אחרי אוויר לנשימה ומים לשתייה.. חלונות מעוצבים אלה בשילוב נאות ונכון של וילונות מותאמים יתרמו ויביאו לשינוי מבורך בבית ללא כל צורך בשיפוצים יקריי ערך, לאור השינוי המשמעותי במראה החלל המרכזי של הבית.

ייחודם של חלונות אלה מביא לידי ביטוי את הצרכים הבסיסיים ביותר לעיצוב הבית ולמראה נעים ונינוח.
וילונות מעוצבים