סגירת חורף למרפסת עם פרגולת אלומיניום

בארצנו החמה ושופעת השמש, כולם אוהבים לשבת על המרפסת. בין אם מדובר בבית פרטי או בבניין משותף ורב קומות, מרפסת היא הכרח. האויר הטוב בערב משיב את הנפש ולמעשה מדובר בסלון נוסף לבית, שם יושבים, נפגשים, מקשקשים. ומה עושים בחורף? על פי רוב, הופכת המרפסת למחסן, בציפייה לשמש ולימים יפים של אביב ושל קיץ.

אלא שמהקיץ האחרון, כל זה אינו רלבנטי עוד. “חוק הפרגולות” הפך את סגירת המרפסות לעניין של מה בכך, ובאמצעות סגירת חורף משתדרגת המרפסת הקיצית המוכרת והופכת לחדר נוסף של הבית.

סגירת חורף עם פרגולת אלומיניום

סגירות הבד הישנות כבר חלפו מן העולם, והדבר הנוכחי הוא סגירות חורף באמצעות פרגולת אלומיניום, לעתים אף בתוספת חלונות אלומיניום. סגירה כזו מעניקה בידוד מצוין מגשם, רוח וקור. ניתן להתקין בה תאורה ונקודות חשמל, או לבנותה כך שתתחשב בתאורה קיימת (כמו שיש בדרך כלל במרפסות קיימות).

גג אלומיניום הוא קל, ולכן התקנתו קלה ופשוטה, ללא צרות וסיבוכים. יתרון משמעותי נוסף לסגירת חורף באלומיניום היא הקלות בה ניתן לנקות את חומר הבנייה (כלומר, אלומיניום), ובכך לשמור על המרפסת נקייה ומסודרת.

כמו כן, חשוב לדעת גם את ההבדל המהותי בין סגירת חורף לסגירה קבועה. בעוד בסגירה קבועה, אשר נבנית עם חומרים קבועים כגון בטון, נדרשים אישורים והיתרי בניה מהרשות המקומית, בסגירת חורף שמבוצעת מחומרים קלים כמו אלומיניום, לא נדרש אישור על פי “חוק הפרגולות”. וכך, עם שימוש בחומרים איכותיים, גם סגירת חורף “קלה” יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים.

חלונות אלומיניום בסגירת חורף

סגירת מרפסת אין משמעה אטימת המרפסת. בהחלט לא. הכוונה היא להמשיך וליהנות מישיבה במרפסת כמו בקיץ. לשם כך, יש להתקין חלונות, ואין כמו חלונות אלומיניום להפוך את המרפסת השלווה שלכם לחדר התוסס והיפה בבית.

פרופיל בלגי, עיצוב אורבני, חלון קלאסי, חלון הזזה, חלון נפתח, שתי כנפיים – כל אלה הם חלק קטן ממגוון ההצעות שיעמדו לרשות מי שיבחר להתקין במרפסת חלונות אלומיניום. המגוון רחב וההיצע מגוון ויפה לעין. האלומיניום מעניק קו נקי לחלונות, החומר עמיד בפני חלודה ונזקי הזמן, הצבע אינו דהה עם השנים וניתן להגיע איתו למגוון רחב של עיצובים וסגירות.

סגירת חורף בבתי קפה ומסעדות

שמה של פאריס נודע לתהילה כשמסעדותיה ובתי הקפה הרבים שבה החלו להוציא שולחנות ולהניחן על המדרכות, על מנת שאנשים יוכלו לשבת ולצפות בהמון הסואן ברחוב בעודם לוגמים בנחת קפה. ומה שנכון לעיר האורות נכון שבעתיים בארצנו החמימה.

סגירת חורף מעניקה לסועדים את האפשרות להמשיך ולשבת על המדרכה, לצפות דרך החלונות בעיר החורפית ועדיין ליהנות מכל הטוב שיש למקום להציע. הקו הנקי, הבידוד המצוין מהקור, הרוח והגשם, הבידוד התרמי שמקטין את ההוצאות הכרוכות בחימום המקום, וכאמור ההתקנה המהירה – כל אלה ועוד הופכים את סגירת החורף עם פרגולת אלומיניום לפתרון מצוין.