היתרונות בהלבשת תריסים חשמליים על חלונות הבית

לתריסים חשמליים יש יתרונות אחדים.כל אחד מהיתרונות מאפיין פן ייחודי בתריסים וממילא מהווה סיבה מספיקה להעדפתם. קיימים יתרונות אחדים בתריסים חשמליים:

1. תריסים אלה הם איכותיים ביותר. הם עשויים אלומיניום – מתכת חזקה, עמידה בפני נזקים פוטנציאליים שעלולים להיגרם ממזג אוויר קיצוני, והיא ובלתי מתכלה. היא שומרת על חזותה בכל מתאר של הרכבה, בין השאר הודות לגמישותה. אף שקיימים תריסים חשמליים לבית מחומרים שונים, התריסים העשויים אלומיניום הם האיכותיים שבהם.

2. תריסים אלה הם בטוחים ובטיחותיים. ניתן לפתוח ולסגור אותם באמצעות הרמת מתג והורדתו או על ידי שלט רחוק. אין הכרח לפתוח חלון או רשת, מה שמאפשר לכל אחד, אפילו הוא קשיש או ילד קטן, להפעיל את התריס בקלות ובפשטות. מערכת ההפעלה מאפשרת נוחות מרבית.

3. התריסים החשמליים מעוצבים ודקורטיביים. ניתן להזמין אותם ולקבלם במגוון עיצובים וטקסטורות. האפשרות לצבוע אותם בכל צבע וגוון מאפשרת התאמה מיטבית לאווירה שרוצים להשרות בבית או במשרד.

4. בתריסים חשמליים ניתן לשלוט על כמות האור שתיכנס הביתה על ידי הרחבה או צמצום המרווחים בין רפפות התריס. ניתן להאיר מקטעים שונים בתריס. הוספת חיישני אור וחום מאפשרת להפיק ולמצות מהתריסים את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם הן מבחינת כמות האור לפי שעות היממה והן על ידי סגירתו לחלוטין כאשר בחוץ ניתך גשם עז או נושבת רוח חזקה.

5. התריס החשמלי מעניק הצללה מצוינת, טובה יותר מאשר כל תריס אחר. כך ניתן להאפיל את הבית גם בשעות שבהן השמש בחוץ קופחת.

6. על מנת להפיק את היתרונות חשוב לבחור תריסים מיצרן מקצועי ולוודא כי המתקינים אף הם אנשי מקצוע. הקפדה על ההתקנה מונעת הרס המנוע או פתיחה וסגירה לא סימטריות של התריס. מקצועיות היצרנית נבחנת בין השאר הודות לחיתוך מדויק ולגימור מלוטש המהווים ערובה לאיכות התריס ולאורך חייו.

יושר והגינות מחייבים להודות כי בתריסים חשמליים יש גם חסרונות אולם אלא בטלים מול היתרונות הרבים והמשמעותיים. חשוב להקפיד על קבלת אחריות יצרן על התריסים ואחריות המתקין על ההתקנה.

התריסים החשמליים מהווים חלק בלתי נפרד ממה שמכונה “בית חכם”, אשר נועד להעניק לדייריו תחושה נעימה ומפנקת, תוך כדי צמצום ניכר ומשמעותי בהוצאת אנרגיה הן על ביצוע הפעולות והן בהוצאה כספית על אנרגיה. התריסים החשמליים מהווים תרומה בנושא זה גם משום שלא נדרש כל מאמץ לפתיחתם ולסגירתם – פעולות שניתנות לביצוע מבלי לקום מהספה או מהכורסא וגם משום שהתריסים מהווים שכבת בידוד טובה.

התועלת הרבה , הקבועה והמתמשכת שניתן להפיק מנם מצדיקה את עלות רכישתם. אם אתם רוצים לשוות לביתכם חזות יפה, מודרנית, מהודרת ויוקרתית, אתם מוזמנים לבחור להלביש את חלונות הבית בתריסים חשמליים. בהצלחה.