חלונות – schuco כל המידע שצריך

בחירת חלונות לבית אינה דבר של מה בכך, יש לערוך סקר שוק כדי להשוות עלויות ומחירים, לבדוק איכויות ולקבל החלטה צרכנית נכונה ושקולה. האקלים הישראלי מחייב לבחור חלונות עמידים ואיכותיים, בעיקר בגלל הלחות הגבוהה הגורמת לקורוזיה, אך יש לוודא כי החלונות, הזגוגית והפרופיל מבודדים היטב רעשים ואוטמים היטב כניסת קור לבית או חדירת חום בקיץ.

חלונות אלומיניום מבית המותג המוביל Schuco

חברת SCHUCO הגרמנית נחשבת למותג מוביל בתחום חלונות האלומיניום. החברה מתמחה בייצור חלונות באיכות גבוהה מחומרי גלם מעולים ובגימור גבוה ללא פשרות. חלונות אלומיניום של המותג SCHUCO נחשבים לשם דבר בעולם עיצוב הבית, הם מציעים סטנדרט גבוה במיוחד מעבר למקובל בענף, וידוע כי החלונות ושאר מוצרי החברה מבטיחים עמידות גבוהה במיוחד לאורך זמן רב, יציבות, יופי ומראה יוקרתי, מלהיב וייחודי.

התכונות הבולטות של חלונות SCHUCO הן:

  • חלונות מבודדים ברמה הגבוהה ביותר.
  • עמידות מרשימה וגבוהה במיוחד בפני תנאי קור וחום קיצוניים.
  • טכנולוגיות ייצור חדשניות ומתקדמות.
  • עיצוב יוקרתי ומראה אלגנטי התורם לעיצוב הבית.
  • גימור גבוה ומדויק, כפי שמצופה מחברה גרמנית.

מעבר לגלריה

שומרים על הסביבה

ראוי לציין כי חברת SCHUCO הגרמנית מתמחה גם בפיתוח, בייצור ובשיווק של מוצרים סולאריים חדשניים ועתירי טכנולוגיה, וכמובן – גם בייצור חלונות. כמו כן, החברה מתמחה בייצור דלתות באיכות גבוהה במיוחד, פתרונות הצללה חדשניים ועוד. החברה מחויבת לסביבה, לכן היא מייצרת רק מוצרים ירוקים מחומרי גלם אותם ניתן למחזר, תוך פגיעה מזערית באיכות הסביבה.

כיום, כאשר המגמה בארץ ובעולם היא לבנות עם חומרים ירוקים, כדאי להכיר את חלונות SCHUCO, חלונות ירוקים מעולים וידידותיים לסביבה, המיוצרים מזכוכית ומאלומיניום הניתנים למחזור.

עמידות גבוהה בהתאמה לאקלים הישראלי

בעת בחירת חלונות אלומיניום יש לוודא כי הם עומדים בכל התקנים הנדרשים והמחייבים בארץ. יש לזכור כי אחת הבעיות עם חלונות המיוצרים באירופה ובשווקים אחרים היא אי התאמתם ללחות הגבוהה בארץ ולאקלים החם הקיצוני, וכן לשינויים החדים במזג האוויר המאפיינים את האקלים בארץ. לכן, כדאי לדעת כי חלונות מבית המותג SCHUCO מתאימים לאקלים הישראלי והם עומדים בתקן הישראלי הנדרש ובשלל תקנים מחייבים נוספים.

כאשר מחפשים חלונות מבודדים באיכות גבוהה, אין תחליף למוצרים של חברת SCHUCO מגרמניה. השימוש בחומרי גלם מעולים והדיוק העבודה, כמו גם ייצור באמצעות מכשור חדשני ובטכנולוגיות מתקדמות, כל אלו ועוד מבטיחים חלונות ירוקים ואיכותיים בעלי בידוד מעולה ואיטום מושלם.

בחלונות SCHUCO יש פרופיל כפול העשוי מאלומיניום איכותי על מנת להבטיח איטום מעולה ובידוד ברמה הגבוהה ביותר, יש לכך חשיבות רבה כדי להוזיל את עלויות המיזוג. כך ניתן לחסוך בעלויות החימום בחורף ובעלויות קירור הבית בקיץ, מאחר שהחלונות מבודדים היטב חום וקור.

בנוסף, חלונות SCHUCO מציעים מראה מרהיב וייחודי המאפשר ליהנות מעיצוב יוקרתי בהתאמה לקו העיצובי המנחה של הבית, ומראה אופנתי ועדכני.