עיצוב הגינה והצללה בעזרת פרגולה מאלומיניום

מזרקות לגינה, בריכות נוי, מפלי מים ושאר אלמנטים דקורטיביים משפיעים על עיצוב הגינה, וכיום כאשר הגינה הביתית וטיפוחה הפכו לחלק נכבד וחשוב כמו עיצוב הבית עצמו אין כל סיבה שנוותר על ההשקעה בה.

מזרקות לגינה הן אלמנט עיצובי בעיקרו ומטרתו יותר דקורטיבית ופחות פרקטית, אך אין זה אומר שחשיבותו פחותה, כמו שאנו דואגים שביתנו יראה כפי שאנו בוחרים וישקף את טעמנו, כך אנו עושים גם בגינה, וזוהי מגמה מבורכת ההולכת ומתפתחת עם הזמן והקדמה.

מי מאיתנו שמעוניין במזרקות נוי לגינה, יכול לבחור ממיטב העיצובים המודרניים הקיימים ולעתים אף להיות שותף בתכנון ובעיצוב בעצמו, מזרקות לגינה אינן לא חסכוניות כפי שרבים נוטים לחשוב כיוון שהם משולבים עם בריכת מים ממנה הם מוזרמים למזרקה דרך מערכת צינורות וחוזר חלילה כך שנעשה שימוש חוזר ויעיל במים מבלי לגרום לבזבוז מיותר.

בריכת המים אם כן הכרחית וחייבת להיות מותקנת יחד עם המזרקה, אך ישנן מספר אפשרויות, ביניהן להפוך אותה לבריכת דגי נוי המוסיפים צבע, חיים ויופי טבעי, או להותירה בריכה עם צמחייה, כמובן שאפשר גם לבחור בעיצוב המשלב פסל, לעשות שימוש בחומר לבחירתכם ומבחר אפשרויות נוספות, כל זאת בהתאם לטעמכם ורצונותיכם.

חצר שאין בה הצללה טובה, לא ניתן לעשות בה שימוש במרבית ימי השנה, במיוחד בארצות חמות ושמשיות כמו ישראל. הצללה מתאימה בחצר תעניק לכם פינה יפה ונעימה לבלות בה זמן איכות משפחתי.

אז אפשר קצת פרטים על פרגולה אלומיניום?

– פרגולה עשויה אלומיניום היא קלה במיוחד, קלה להתקנה ועמידה לאורך שנים גם בסופות חזקות וגשמים. הפרגולה נראית בדיוק עמו עץ צבוע ולכן משווה להצללה מראה מהודר ואסתטי. בנוסף, האביזרים הנלווים וגם המחברים ניתנים בצבעים תואמים.

– מראה הפרגולה נשמר למשך שנים בגלל עמידות החומר. אין כל סכנה לקילופים, ריקבון והתפתחות בתי גידול לחרקים שונים. מאחר והעמידות היא גבוהה, אין כל צורך בתחזוק שוטף של הפרגולה. הפרגולה נשמרת גם בתנאי שמש חזקה.

– לא נדרשת קונסטרוקציה צפופה בהתקנת הפרגולה לאור האפשרות לבנות במפתחים גדולים.

– בפרופיל אלומיניום בעל טקסטורת עץ רקועה, ניתן לקבל את הפרגולה בגודל המתאים לכם על פי הזמנה מאחר ופרופילים אלו נמכרים בקורות ארוכות ובחתכים גדולים.

לסיכום: אם אתם מתכננים לעצב את הגינה שלכם, אל תתפשרו ותלכו על חומרים איכותיים כמו אלומיניום כי בסופו שלו דבר הזול עולה ביוקר!