פרגולות אלומיניום – לבנות על הצל

פרגולות על שלל סוגיהן משחקות תפקיד כפול בכל מקום בו הן מותקנות. מצד אחד הן מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ומצד שני מהוות פינת חמד המצלה מפני השמש ומגינה מפני הגשם. הדרך הטובה ביותר ליהנות מהיתרונות הברורים הללו היא באמצעות פרגולות אלומיניום, שהפכו בשנים האחרונות לסוג הפרגולות המבוקש ביותר. מה ייחודן של פרגולות האלומיניום? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

יתרונות האלומיניום כחומר

עד לא מזמן, פרגולות העץ שלטו ביד רמה בכל תחום הפתרונות ההצללה אך בשנים האחרונות השחקן החדש, פרגולות האלומיניום, מצליח להתחרות בהן בצורה לא רעה בכלל. פרגולות אלומיניום עשויות מחומר שאינו מחליד, אינו מתעוות ואשר עמיד בפני כל פגעי מזג האוויר. צרכי התחזוקה של האלומיניום נמוכים ביותר ומאחר ומדובר במתכת קלה, משך הבנייה קצר במיוחד ועלויות ההובלה נמוכות בהתאם. פרגולות אלומיניום מגיעות במגוון רחב של עיצובים כאשר ניתן לקבל את השלד ומוטות ההצללה (רפפות) בצבעים שונים לרבות צבעים דמויי עץ.

פרגולות אלומיניום – הצל גדול מתמיד

אין ספק כי פרגולות אלומיניום מהוות את פתרון ההצללה המתקדם ביותר שניתן למצוא כיום בשוק. הרפפות, אותם החלקים אשר מותקנים בגג הפרגולה, עשויות מאלומיניום קל משקל, אופציה אשר מעניקה את האפשרות להשתמש במנגנוני הסטה לשם קביעת מידת ההצללה בכל רגע נתון. פרופיל הרפפות מגיע במגוון רחב של גימורים והן אווירודינמיות לחלוטין כך שהן מאפשרות מעבר של אוויר אך אינן ניזוקות גם ברוח הקשה של החורף. פרגולות האלומיניום מאפשרות כיוונון גס או עדין של זוויות ההטיה של הרפפות, מה שמאפשר להתאים את מידת ההצללה בהתאם לזווית השמש ביחס לקרקע או להביא לחסימה הרמטית של מי הגשמים לפי הצורך. למעשה, ניתן לבצע סגירה מוחלטת של גג הפרגולה עד פתיחה כמעט מלאה, כולל כל שלבי הביניים בלחיצת כפתור (פרגולות אלומיניום חשמליות) או באופן ידני.

פרגולות אלומיניום חכמות יוכלו לבצע את ההצללה באופן אוטומאטי ע”פ תכנות תרחישים ידועים מראש ובאמצעות חיישני שמש. חשוב מאוד לציין כי אופציית ההסתה עד לזווית של כמעט 180 מעלות, מאפשרת את ניקוי הפרגולה ביתר קלות, אופציה אשר אינה קיימת כלל בעולם פרגולות העץ.