שילוב פרגולה בעיצוב גינות

עיצוב גינות מהווה אבן יסוד בבית כולו, לרוב המקום בו אנו מארחים או נחים הינו הגינה שלנו. ככל שנשקיע בעיצוב גינות נוכל למעשה ליהנות יותר. לא אחת אנו מוצאים את עצמינו עומדים מול התלבטות לגבי בניית פרגולה. ההתלבטות נובעת מהצורך בבחירת הדרך הנכונה בשילוב הפרגולה בעיצוב גינות, איזו פרגולה נבחר ומאיזה חומר גלם נבנה אותה. ישנם 3 קטגוריות ראשיות לשילוב פרגולה בעיצוב גינות והחלוקה היא לפי חומרי הגלם, עץ, אלומיניום וברזל. ההחלטה על סוג החומר נובעת לרוב מעיצוב גינות שבחרנו והשפעתו על סך הגינה והריהוט.

עיצוב גינות משודרג בזכות פרגולה אלומיניום

המראה הכפרי המוכר והאהוב שבא לידי ביטוי בזכות ריהוט גן מעץ גושני או על ידי בניית פרגולה מעץ מאסיבית וכבדה הפכו בשנים האחרונות להיות שכיחות פחות ופחות, הסיבה לכך היא שפרגולות אלומיניום נותנות מענה אסטטי ואיכותי כאחד, מעבר לכך העמידות של האלומיניום בד בבד עם העובדה שפרגולות אלומיניום לא צריכות תחזוקה וטיפול מהוות פתרון מושלם לכל תכנון עיצוב גינות. יתרונות נוספים שיש בבניית פרגולה כחלק מעיצוב גינות הוא שאם בחרתם באלומיניום כחומר גלם תמיד תוכלו לשקול את האפשרות של תליית הפרגולה באוויר, אלומיניום הינו חומר קל ולכן התלייה היא פחות מורכבת, כך תוכלו לחסוך מקום על הרחבה שלכם.

מרכז העניינים, פרגולות אלומיניום לכל עונות השנה

כאמור תכנון ועיצוב גינות מאפשר לנו ליהנות ולהשתמש בגינה שלנו באופן מושלם, על מנת להשלים את החוויה אנו בונים פרגולה אלומיניום, היתרון הוא שניתן להשתמש בה בכל עונות השנה וזאת בזכות קירוי על ידי שלבי הצללה שניתן להניע אותם, את הנעתם ניתן לעשות בצורה ידנית או חשמלית. בימי החורף אותם שלבים נותרים סגורים ובכך מונעים ממי הגשמים לחדור מבעד לגג ובימי הקיץ ניתן לווסת את כמות ההצללה והאוויר שיחדור מבעד לגג. בצורה זו ניתן לתכנן את מרכז העניינים והאירוח תחת הפרגולה שבניתם. יתרון נוסף שיש לפרגולה כמרכז עיצוב גינות הוא בכך שלהבדיל מעץ אין צורך בתחזוקה תקופתית על מנת לשמור על עיצוב גינות יפה, האלומיניום עמיד בשינויי מזג אוויר, עמיד בפני נזקי השמש, ועצם העובדה שהצביעה מתבצעת על ידי אלקטרוסטאטיקה ותנור הרי שאין כלל קילופים בצבע, להבדיל מעץ שיש לבצע תחזוקה בכל תחילת עונה ולכלול בתחזוקה זו קילופי צבע ישן, חיטוי וצביעה מחדש.