תקרות גבס לעיצוב מושלם

חומר הגבס, בעבר היה מוכר יותר כחומר המשמש לחציית חללים ופחות לעיצובים מרשימים. אך מהר מאוד קבלני הגבס הבינו את היתרונות הרבים של חומר הגבס והם משתמשים בו למטרות שונות בעיצוב חלל הבית. חומר הגבס, נעשה פופולרי ונראה כי אנשים רבים בונים בביתם תקרות גבס מעוצבות להפליא וזאת הודות להיות חומר הגבס גמיש ונוח לעבודה. מעבר לקירות גבס, ניתן ליצור מדפים וספריות שלמות מגבס ואף ליצור נישות יוקרתיות ולהנחת פריטי נוי ולשדרוג כל חלל בבית. חושב להיוועץ עם בעל מקצוע אשר ינחה אתכם איך כדאי לשלב את עבודות הגבס בבית.

חומר איכותי וזול יחסית

התקנת תקרות גבס, לא בכדי הפכו לפופולריים, הרבה בזכות מחירים הנוח והזול באופן משמעותי מחומרי הבניין המסורתיים. חומר הגבס, הינו זול וגמיש, כך שבכל בית ניתן לשלבו וזאת ללא הוצאות גבוהות, כך ששיפוץ בית יכול להיות זול יחסית בשימוש בחומר הגבס. החומר עצמו, מגיע בפלטות אותם מייצרים במפעלי גבס שונים, כך שניתן לחתוך אותו בקלות עם כלים מיוחדים ואף ליצור שבלונות יפיפיות והמראה המתקבל הוא ללא ספק יוקרתי ונקי לעין. בקלות ניתן לעשות שינוי בעיצוב הבית עם נישות גבס כמו תקרות גבס, מזנונים, קירות ועוד. וכל השינויים לא מצריכים שבירת קירות או מהפכה בבית.

שילוב של תאורה בקירות גבס

בתקרת גבס, ניתן לשלב אלמנטים של תאורה יפיפיים המאירים את כל החלל. האופציות הן רבות, אך כמובן שנדרשת עבודה מקצועית ונקייה מצד קבלן הגבס. התאורה שניתן לשלב בקירות גבס היא – מנורות לדים, ספוטים, פלורסנטיים ועוד מגוון סוגים של תאורה המשתלבים היטב בתקרת הגבס. מעבר לכך, ניתן לרכוש מנורות במבחר רב של צבעים מרהיבים שישדרגו לכם באורך פלא את נראות הסלון ויקנו לו מראה יוקרתי מאין כמוהו. כבר ניתן לראות בבתים רבים את תאורת הלד משתלבת בתקרת הבית.

אז איך מתחילים?

שיפוץ בית, הוא תהליך הטומן בחובו בחירת בעלי מקצוע מומחים ומיומנים ובעיקר כאשר מדובר בעבודות גבס, שהרי עליהם להיות מדויקות עם רמת גימור איכותית ביותר. על מנת למצוא קבלני גבס איכותיים, תוכלו להיעזר בחברים או מקרים שבצעו לאחרונה שיפוץ בביתם ושילבו את חומר הגבס, או להיעזר בידידנו גוגל, שדי בהקלדה במנעו החיפוש צמד מילים הקשורים למה שאתם מחפשים וכבר תוכלו לראות מגוון רב של תוצאות. כמובן שיש לבחון היטב את האופציות ולבצע סקר שוק טלפוני בין כמה קבלנים.